Retouren & klachten

Retouren
U heeft het recht om uw bestelling binnen 30 dagen na aankoop te retourneren of een melding te maken dat u (een deel van) de bestelling wil retourneren. De producten dienen in ongebruikte en onbeschadigde staat, binnen 14 dagen na retour aanmelding, retour te worden gezonden. Maatwerk producten die speciaal voor u gemaakt zijn (bijv. gesneden matten of maatwerk plinten) kunnen niet retour, gewijzigd of geannuleerd worden. Ook PVC vloeren met een batch nr. kunnen niet worden geretourneerd omdat deze niet gecombineerd kunnen worden met andere batch nummers i.v.m. mogelijk kleurverschil tussen de verschillende producties. Chemische producten zoals lijmen, lakken en oliëen kunnen ook niet retour vanwege de strenge opslagvoorwaarden.

U kunt de producten retour sturen of brengen naar: OnlineVloerenSpecialist.nl, t.a.v. retouren afdeling, Rollecate 3e, 7711 GG in Nieuwleusen. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant, indien producten ongefrankeerd retour worden gezonden zullen de retourkosten hiervan worden doorberekend. Wij bieden geen ophaalservice, u bent dus zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Wij sturen u binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail wanneer wij het retourformulier hebben ontvangen, binnen 14 dagen na ontvangst van de retourgoederen storten wij het complete aankoopbedrag terug. Zonder retourformulier worden retourzendingen niet in behandeling genomen. Voordat u een bestelling retour stuurt dient u altijd eerst het retourformulier te mailen naar: [email protected]. Download hier het retourformulier

 

Klachten
Wij willen dat u tevreden en blij bent met uw bestelling en dat u ons zult aanbevelen bij derden, om die reden hechten wij enorm veel waarde aan een hoge kwaliteit en service gerichtheid. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een leerpunt waardoor wij onze dienstverlening en/of assortiment kunnen verbeteren.

Wanneer u dus niet tevreden bent over de bestelmethode, verzending, montage of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan dan zien we uw klacht graag tegemoet. U kunt uw klacht telefonisch doorgeven via onze klantenservice of door een e-mail te sturen naar: [email protected] of door een brief te sturen naar: OnlineVloerenSpecialist.nl, T.a.v. customerservice, Rollecate 3e, 7711 GG in Nieuwleusen.

Wij brengen u binnen 3 werkdagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht hebben ontvangen, u ontvangt uiterlijk 14 dagen later een antwoord. Gelieve dus altijd een e-mail adres en/of telefoon nummer te vermelden bij uw klacht.