• Gratis bezorgd VA. € 99,-
    Binnen 1 werkdag verzonden
  • Scherpste prijzen
    100% laagste prijs garantie
  • Hoogwaardige kwaliteit
    Altijd 10 tot 25 jaar garantie
  • Niet goed = geld terug
    30 dagen bedenktijd

Retouren & klachten

Retouren

 

U heeft het recht om uw bestelling binnen 30 dagen na aankoop te retourneren of een melding te maken dat u (een deel van) de bestelling wil retourneren. De producten dienen in ongebruikte en onbeschadigde staat retour te worden gezonden. Wanneer u producten retour wenst te zenden komen de verzendkosten voor eigen rekening. Wanneer u een bestelling ongefrankeerd retour stuurt zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. De retourzendingen zijn voor risico van de koper. Maatwerk producten die speciaal voor u gemaakt zijn kunnen niet retour, gewijzigd of geannuleerd worden, onder maatwerk producten vallen o.a. voorgelakte of volledig afgelakte plinten en/of deurlijsten. U kunt de producten retour sturen naar: OnlineVloerenSpecialist.nl, t.a.v. retouren afedling, Rollecate 43, 7711 GG in Nieuwleusen.

 

Wij sturen u binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail wanneer wij het retourformulier hebben ontvangen, binnen 14 dagen na ontvangst van de retourgoederen storten wij het complete aankoopbedrag terug. Zonder retourformulier worden retourzendingen niet in behandeling genomen. Voordat u een bestelling retour stuurt dient u altijd eerst het retourformulier te mailen naar: info@onlinevloerenspecialist.nl. Download hier het retourformulier

 

 

Klachten

 

Wij willen dat u tevreden en blij bent met uw nieuwe vloer en dat u ons zult aanbevelen bij derden, om die reden hechten wij enorm veel waarde aan een hoge kwaliteit en service gerichtheid. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een leerpunt waardoor wij onze dienstverlening en/of assortiment kunnen verbeteren.

 

Wanneer u dus niet tevreden bent over de bestelmethode, verzending, montage of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan dan zien we uw klacht met veel belangstelling tegemoet. U kunt uw klacht telefonisch doorgeven via onze klantenservice of door een e-mail te sturen naar: info@onlinevloerenspecialist.nl of door een brief te sturen naar: OnlineVloerenSpecialist.nl, T.a.v. customerservice, Rollecate 43, 7711 GG in Nieuwleusen.

 

Wij brengen u binnen 3 werkdagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht hebben ontvangen, u ontvangt uiterlijk 14 dagen later een antwoord. Gelieve dus altijd een e-mail adres en/of telefoon nummer te vermelden bij uw klacht.

Technische productondersteuning nodig? Bel dan 0529- 712071 of mail naar info@onlinevloerenspecialist.nl